مرکز تولید و فروش گوسفند زنده کرج (قیمت دام روز کرج+قصاب)

گوسفند زنده کرج، با بیش از دو دهه تجربه در زمینه فروش گوسفند، مرغ و گوساله، به عنوان یک نهاد معتبر و قابل اعتماد در صنعت دام‌های زنده شناخته می‌شود. ما افتخار داریم که با سابقه بیست ساله، به عنوان یکی از پیشگامان در این حوزه، به ارائه خدمات با کیفیت و حرفه‌ای در خدمت شما عزیزان بپردازیم.

در دام زنده کرج، هدف ما ارائه دام زنده با کیفیت بالا و خدمات تخصصی در زمینه ذبح و فروش دام‌های زنده است. ما به دقت و کیفیت بالا، دام زنده را در محل خود یا شما ذبح کرده و سپس پس از بسته‌بندی، به دست مشتریان عزیز تحویل می‌دهیم.

تلاش ما در گوسفند زنده کرج این است که با بهره‌گیری از تجربه و تخصص خود، همواره بهبود کیفیت خدمات و رضایت مشتریان را در اولویت قرار دهیم. ما به عنوان یک تیم متعهد و پرانرژی، به ارائه بهترین خدمات و محصولات با ارزش برای مشتریان خود متعهدیم.

در نهایت، ما از اعتماد و حمایت شما عزیزان سپاسگزاریم و آماده همکاری در تامین نیازهای دام‌های زنده شما به شیوه‌ای حرفه‌ای و کیفیت‌محور هستیم.

گوسفند-زنده-کرج

خدمات دامداری کرج

ارسال سریع و فوری گوسفند زنده

گوسفند زنده کرج در کمترین زمان ممکن دام درخواستی را از مراکز پخش خود در کرج به صورت فوری همراه با قصاب در منزل شمال ارسال می کند.

ارســال سـریع و فورس خروس زنده

دامداری کرج در کمترین زمان ممکن خروس زنده را برای مشتریان خود در کرج از طریق مراکز پخش کرج همراه با قصاب به درب منازل شما ارسال می کند.

ارسال دام زنده برای مراسمات

یکی از خدمات ارزنده دامداری کرج ارسال بهداشتی گوسفند زنده برای مراسم عروسی , عقد،تولد نوزاد،عقیقه در شهر بزرگ کرج می باشد.

ارسال فوری گاو و گوساله زنده

برای خدمات قربانی ، نذری مجموعه دامداری کرج در کمترین زمان گوساله درخواستی را همراه با قصاب در کرج درب منازل شما عازم میکند.

قیمت گوسفند زنده در کرج چقدره؟

قیمت گوسفنده زنده در کرج به عومل مختلفی از جمله نرخ بازار روز گوسفند ، نژاد گوسفند ، تغذیه و کیفیت خوراک گوسفند بستگی دارد اما به طور خلاصه قیمت گوشت ارگانیک دام زنده در کرج نژاد مغانی 210.000 الی 225.000 تومان ، نژاد افشاری از 220.000 الی 2350.000 تومان ، نژاد کردی و مهربان از 230.000 الی 240.000 تومان هزینه در بر دارد. در ادمه 4 ورزن مختلف گوسفند را برای خرید ارائه داده ایم.

گوسفنده 30 کیلیویی

دشت مغان
6.600.000 تومان
  • تغذیه با علوفه
  • باسکول در محل شما
  • نژاد: مغانی ، افشاری، کردی، مهربان

گوسفنده 35 کیلیویی

دشت مغان
7.700.000 تومان
  • تغذیه با علوفه
  • باسکول در محل شما
  • نژاد: مغانی ، افشاری، کردی، مهربان

گوسفنده 40 کیلیویی

دشت مغان
8.800.000 تومان
  • تغذیه با علوفه
  • باسکول در محل شما
  • نژاد: مغانی ، افشاری، کردی، مهربان
محبوب

گوسفنده 50 کیلیویی

دشت مغان
11.000.000 تومان
  • تغذیه با علوفه
  • باسکول در محل شما
  • نژاد: مغانی ، افشاری، کردی، مهربان

نرخ دام زنده در بازار ایران(تومان)

دلایل تمایز دام زنده کرج با مراکز دیگر

گوسفند زنده کرج

  1. تغذیه ارگانیک: در دام‌زنده کرج، تغذیه دام‌ها به صورت کاملاً ارگانیک انجام می‌شود. این بدان معناست که از هرگونه خوراک غیربهداشتی و ناسالم پرهیز شده و تمامی مواد تغذیه‌ای با کیفیت و مناسب به دام‌ها ارائه می‌شود.

  2. محیط بهداشتی: دام‌ها در محیط‌های کاملاً بهداشتی نگهداری می‌شوند و تحت نظر دامپزشکان حرفه‌ای قرار دارند. این امر اطمینان را به مشتریان می‌دهد که دام‌هایی که از این مرکز تهیه می‌کنند، از نظر بهداشتی و سلامتی بسیار سرسام‌آور هستند.

  3. خدمات متنوع: در مرکز گوسفند زنده کرج ، علاوه بر فروش دام زنده، خدماتی چون مراسمات مختلف (مانند کربلایی، عقیقه، عروسی، حاجی و مصارف خانگی) نیز ارائه می‌شود، که این امر باعث راحتی و اطمینان بیشتر مشتریان می‌شود.

  4. خدمات قصابی رایگان: یکی از مزایای این مرکز، ارائه خدمات قصابی رایگان در محل است که به مشتریان این امکان را می‌دهد تا دام خریداری شده را بدون نگرانی به دلخواه خود ذبح کنند.

  5. بدون واسطه: در دام زنده کرج، عرضه دام به صورت مستقیم انجام می‌شود بدون واسطه، که این امر باعث کاهش هزینه و اطمینان بیشتر مشتریان می‌شود.

  6. انواع نژادها: این مرکز انواع دام‌های نژادی متنوعی را ارائه می‌دهد، از جمله مغان، کردستان، بجنورد، سنگسر، افشار، اهری و…

در نتیجه، با توجه به مزایای منحصر به فرد و خدمات گسترده‌ای که در دام زنده کرج ارائه می‌شود، این مرکز بهترین گزینه برای تأمین نیازهای دام‌های زنده و همچنین مشتریان عزیز می‌باشد.

مقالات سایت

دکمه بازگشت به بالا
تماس شبانه روزی