مقالات

بدون گوشت هرگز

بدون گوشت هرگز

بسیاری از کارشناسان طب سنتی ، با حذف کامل گوشت از تغذیه روزانه انسان ها مخالف هستند زیرا آنها گوشت را یک از ماده های غذایی مقوی و اصلی برای سلامتی انسان ها می دانند.آنها گوشت ها را به دو دسته گرم و سرد تقسیم می کنند.

با آنکه در طب سنتی خوراکی های زیادی وجود دارند که دارای ارزش غذایی بالایی هستند ولی در میان آنها گوشت ، یکی از احتیاجات اساسی تغذیه انسان است و اگر فردی مصرف گوشت را به طور کامل حذف کند می تواند آسیب و ضررهای بزرگی را به بدن خود وارد کند.گوشت منبع سرشار از آهن و روی است. کمبود آهن در خیلی از مناطق دنیا ، مخصوصا در بین زنان و کودکان مشاهده می شود.

خصوصیات هر گوشت:

• گوشت گوسفند

بهترین گوشت برای فعالیت بدن انسان ، گوشت گوسفند است. البته بره ای که سنی کمتر از 6 ماه داشته باشد دراولویت مصرف قرار دارد و قسمت های سینه ، دست و راسته گوسفند می تواند بهترین انتخاب باشد.
گوسفند گوشت نرمی دارد وهضم آن برای دستگاه گوارش از بقیه گوشت ها آسانتر است.

• گوشت گوساله

این گوشت برای کسانی که فعالیت های بدنسازی انجام می دهند بسیار خوب است زیرا پروتئین آن نسبت به چربیش بسیار بالاتراست واگر گوساله ها تغذیه سالمی داشته باشند ، طعم گوشت آنها هم به مراتب بهتر خواهد شد.

• گوشت شتر مرغ

این گوشت تقریبا دیر هضم است.رنگش قرمز و از لحاظ ظاهری شبیه به گوشت گاو است اما چربی و سدیم کمی دارد و مدت زمانی که برای پختنش نیاز است بسیار کم است.آهن موجود در گوشت شتر مرغ زیاد است.

• گوشت ماهی

گوشت ماهی بسیار زود هضم می شود و عده ای آن را چاق کننده می دانند ! این گوشت ویتامین های آ ، ب ،کلسیم ، فسفر و…را در خود جای داده است و چون ماهی دارای امگا 3 است برای افرادی که به بیماری های قلبی و عروقی مبتلا هستند بسیار مفید می باشد.

• گوشت گاو

گوشت گاو برای کبد انسان ، سودمند نیست.این گوشت باعث غلظت خون می شود و پیشنهاد ما به شما تهیه گوشت گوساله یا گوسفند به جای گوشت گاو است.

پخش دام زنده قائم (گروه گوسفند زنده ) با سال ها تجربه در حوزه پرورش و فروش گوسفند سالم و بهداشتی و همچنین داشتن تائیدیه های لازم از سازمان دامپزشکی کشور در زمینه تهیه دام زنده به خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز مشغول است.

شما می توانید برای تهیه گوسفند زنده همراه با قصاب ، با گروه فروش ما تماس بگیرید و گوسفند ، بره و یا گوساله مورد نظر خود را در اسرع وقت تهیه کنید.

شماره های تماس ما:

۲۲۳۰۲۰۳۰ ، ۲۲۳۲۲۱۰۰
۰۹۱۲۷۱۲۵۳۴۵ ، ۰۹۱۲۲۰۰۵۰۲۹

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
تماس شبانه روزی